SV united - SV Lottum - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu SV united - SV Lottum - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu

SV united - SV Lottum

Door: Webmaster

30 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Zo dags na koninginnendag mochten we aantreden tegen Lottum. Bijna iedereen was op tijd en zelfs diegene die zich afgemeld hadden waren er toch. Wat dat betreft hadden we er nog twee aan het derd kunnen geven. Hay moest op doel want Alex zat nog in Amsterdam met de koningin te flirten. Het moet gezegd worden dat Lottum eigenlijk beter was dan ons en ook verreweg de betere kansen kreeg. Hay deed het uitstekend en voor de rest stond hun vizier niet goed. Voordet wij een echte kans kregen was het toch al 1-0 voor ons nadat Paul een vrije trap direct op goal schoot. Deze niet al te best genomen vrije trap
werd door de keeper van hunnie tamelijk onbeholpen in eigen doel getikt. ( Een soort Alex aktie dus)Dit gebeurde in de 30ste minuut. Een zevental minuten later was het 2-0 doordat Mauk van veraf uit de draai zijn neefje (doelman van Lottum) wist te verschalken met een fraaie schuiver. Tot aan de thee gebeurde er weinig meer. Na de rust
schoot Lottum uit de startblokken en binnen 2 minuten was het al 2-1. Lottum kreeg weer kans op kans maar de spits van hunnie schoot echt alles over. Met rugby had hij veel punten gemaakt, maar omdat dit voetbal was leverde het niks op. Wij kregen ook nog 2 kansen maar die werden niet benut door resp. papa Gian en Niek (mit flitsende huuf).
Hierdoor bleef het 2-1 en wederom konden er 3 punten bijgeschreven worden.

Spelertje van de week: overduidelijk prins Harrie

De leiders Don Leo en Haas

• 01 Mei 2006 - 15:03

Kootsj:

het verslag mot binne zien anders is dur iets mis gegoan

• 02 Mei 2006 - 17:42

Moes:

Heej mannen van UNI-TED 4!!!
    Hoogstwaarschijnlijk is op zaterdag 13 mei onze jaarlijkse feestavond bij Oud-Meerlo. Het hoe en wat krijg je deze week te horen via de bel-lijst of via een papiertje. De kosten zullen naar schatting rond de 35 euro p.p zijn. De aanhang mag ook komen. A.s. zondag tijdens het voetballen inventariseren we even wie er allemaal komt zodat Henk genoeg bier voor ons kan bestellen.

Ik hoop jullie hiermee voorlopig voldoende geinformeerd te hebben. Groeten Uw aller Moes

• 03 Mei 2006 - 17:10

Mmmm:

das wel snel in een e kier da we feest avond hebbe een zondags ok noig ballen grmmmmm

• 03 Mei 2006 - 17:23

Moes:

Als ge wat te knoijen het dan motte ow naam er beej zette!!!

• 03 Mei 2006 - 17:29

Latste Man:

Doe meej dan mar bellen, want zondag zeej ik dr nie beej!
    Succes alvast!

• 03 Mei 2006 - 18:40

Wage:

Haje wej dan ok wedstrijd van te vurre, of sloj ik den bal nou hielemoal mis????

• 06 Mei 2006 - 16:02

Kootsj:

urst wooj de loi nie op zoaterdag ballen mar now heb ik tegge dun baas gezet dat anders op zondag um 8 uur smergus motte balle. Dat woje ze hielemoal nie dus now huure weej merge of we toch op zoaterdagoavend um 7 uur balle.

• 08 Mei 2006 - 17:22

Moes:

Leuk zo'n feestje, alleen moet mijn fiets de volgende keer niet zo veel drinken!!

• 08 Mei 2006 - 19:03

Nr 8:

jao joa ik haaj ut al gehuurt moes! hadde gij zwemles gehad van de kikkervisjes?

• 09 Mei 2006 - 08:56

Moes:

Nieje nieje, der was gen water beej betrokke!!

• 09 Mei 2006 - 15:51

Wage:

Allien water dat dur de brouwerij was gewest!!!!

• 09 Mei 2006 - 17:32

Juist!!

• 09 Mei 2006 - 18:13

Moes:

Wedstrijd tegge de loi is a.s. zaterdag om 19.00 uur voetballen thuis!!!