VErslagen!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu VErslagen!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu

VErslagen!!!

Door: Webmaster

05 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Meterik 3/4------SV United 5 6--4

Een hele leuke oefen wedstrijd met vele gezichten het eerste half uur met werkelijk voor ons doen een prachtig spel met een terechte 0—2 voorsprong daarna de eerste wissels en een totaal ander beeld.
Meterik weer terug in de wedstrijd doordat we het middenveld helemaal weg gaven uit eindelijk naar veel wissels en blessures 6—4 voor de Meterik een uitslag waar we ons wel in konden vinden.
Mannen succes in de competitie

Don Leo

Zondag 3 september ’06.

SV.United 5----America 4 1--0

De day-after de “keuterse kermis”zijn we van start gegaan met het seizoen 2006/2007 vol goede moed en dat was aan het spel ook te zien.
Er werd lustig op los gecombineerd en America werd bij tijd en wijlen overlopen door onze spelers en enige wat niet uit de verf kwam was het scoren .
De eerste helft werd met 0—0 afgesloten maar het had wel 5 of 6 nul voor ons kunnen zijn maar de bal wilde er maar niet in.
De tweede helft met een paar tactische wissels zoals dat heet en het resulteerde zowaar naar 12 minuten spelen in een doelpunt gemaakt door Stefan Tijsen op aangeven van Bas Guelen.
En wie denkt dat nu de ban gebroken was heeft het mis het missen van dotten van kansen ging gewoon door het was gewoon te gek.
Zelfs de tegenstander begon zich af te vragen waar zij dit geluk aan te danken hadden.
Mannen deze wedstrijd snel vergeten en op naar de volgende wedstrijd en met dezelfde instelling van vandaag dan komt het geluk vanzelf.

Don Leo.