SV United - RESIA - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu SV United - RESIA - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu

SV United - RESIA

Door: Webmaster

15 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Met een leugentje om bestwil kregen we de mannen uit wellerlooi toch zover dat we op de zaterdag gingen voetballen. Alle ingredienten waren in huis om er een mooie pot van te maken. Een bijna voltallige selectie, goed weer en niemand mit pien an de hoar( ik weet nie
precies hoe je haar schrijft ien ut mielders). De loi moet ongeveer hetzelfde gedacht hebben want de oranje mannen schoten uit de
startblokken met een doelpunt in de eerste minuut. 0-1 Nou is dat geen ramp want dat is ons wel vaker overkomen. De wedstrijd ging ook leuk tegen elkaar op met kansen over en weer, totdat iem. van de loi de bal van een kleine 30 meter in een keer op de pantoffel nam en hem
kansloos over Alex in het netje deed belanden. 0-2, werkelijk een schitterende treffer. Een 10 minuten later een mislukte trap naar voren van Wellerlooi. Iedereen dacht dat dit een prooi voor Alex was maar door het harde veld stuiterde de bal wel errug hoog op en Alex
liep er pardoes onderdoor. 0-3. Dan wordt het langzamerhand toch een stuk stuk moeilijker om weer langszij te komen. In de rust 7 tactische
wissels ( Dat kan met zo'n brede selectie). We waren wel een stuk sterker als voor rust maar ook nu kwamen we niet meer tot scoren. Het
lukte de mannen uit de loi echter ook niet meer zodat de eindstand al met de rust was bereikt. 0-3. Helaas een wat minder einde van een
fantastisch seizoen, waarin we boven verwachting goed gepresteerd hebben. Een mooie zesde plaats is ons deel. Na deze wedstrijd werd meteen de feestavond gehouden waar tot in de late uurtjes flink gefeest is. Helaas stop ik er na dit seizoen mee wegens tijd gebrek
maar ik weet zeker dat jullie volgend jaar weer een pracht seizoen gaan beleven. Mannen bedank voor de leuke uren die we gehad hebben
dit seizoen.

spelertjes van de week: Het hele team.

Kootsj: Haas

• 15 Mei 2006 - 18:15

Webmaster:

Vanaf deze plaats wil ik namens het hele vierd Haas bedanken voor de leuke, grappige en sportieve momenten als leider- speler zijnde.

We zulle ow nog duk zat zien langs de lien en bej Henk!!

Kei bedankt!!!!

• 22 Mei 2006 - 07:31

Wage:

Nou nou nou, dat was me wat afgelopen vrijdag. Ff Haas bedanken voor de afgelopen seizoenen, mooi t-shirt geven, en wat krijg je er voor terug?????

SCHUTTERSBIER, poeh hee,na 6 flesden en 4 plasbeurten smaakte het nog niet.

Dat kun je visite toch niet voorzetten, en alleen omdat hij dan een oranje toeter kreeg.
    Geluukig hebben we volgend jaar een andere kootsj!!!

• 22 Mei 2006 - 19:40

Linksback:

SCHUTTERS bier HHMMMMMM. Wat Lekker. Haas Bedankt vur de leerschool.
    p.s. het nog nie echt geholpen, want ik bak dor nog niks van. tot beej Henk of neve de wei.

• 12 Juni 2006 - 08:00

Wage:

Zo, heb ik toch nog een prijs gepakt!!!!!

• 12 Juni 2006 - 12:22

Don Leo:

Hallo webmaster de foto's van het bezoek aan de eifel van het vorige jaar zijn die nog beschikbaar want Tante Riekie vraagt hier na want ze heeft de site al een paar keer bezocht en deze foto's niet gevonden.

• 12 Juni 2006 - 13:03

Webmaster:

Nee die staan er idd niet op, maar misschien kan ik voor tante rieke eeen uitzondering maken en ze erop zetten.

Maar dan moet ze er wel op reageren

• 15 Juni 2006 - 15:01

Hallo Tante Rikie,

ich habe er een paar foto`s von latste jahre opgeflatst. Es ist wel ein bietje zuuke,ma dann hast du auch wat!! Ich hoop das du dit reden kannst, anders moest du Don Leo iefkes anrufe. Grusse

• 15 Juni 2006 - 15:03

Ze stehe bei fotoboek!!!

• 19 Juni 2006 - 14:55

Don Leo:

Bedankt namens Tante Riekie zu kumt vrijdag trouwens naor mieldere i.v.m Els ziene verjaerdag