BVV 3- s.v. United 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu BVV 3- s.v. United 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu

BVV 3- s.v. United 4

Door: Webmaster

10 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

We mochten vandaag aantreden tegen het laag geklasseerde team uit Blitterswijck. Thuis waren we tegen deze mannen echter niet verder gekomen dan 1-1. De eerste helft was van beide kanten behoorlijk slecht. BVV kon niet beter en wij deden maar wat. We begonnen nog wel goed wat in de 5de minuut de 0-1 opleverde door een goal van Gian op
aangeven van broertje Mauk. Daarna was het over. Het spannenste in de eerste helft waren de ingooien van Freek ( zou hij het een keertje goed doen of niet).. Na de rust ging het een heel stuk beter. Met ons dan want BVV bakte er nog steeds niks van. Na twee minuten stond het al 0-2 nu door een doelpunt van Mauk die goed oplette toen Henk een corner doorkopte. BVV kwam wel een paar keer bij ons aan de goal maar Alex stond steeds op de goede plaats en hield zijn doel schoon. Wij hadden er nog wel een paar meer moeten maken maar hadden veel pech. Drie minuten voor het einde was het dan toch nog een keertje raak toen Paul K vanuit een moeilijke hoek de 0-3 liet aantekenen. Heren
volgende week spelen we de laatste wedstrijd van het seizoen op zaterdagavond om 19.00 uur thuis tegen de mannen uit Wellerlooi.

Daarna de feestavond bij sponsor Henk.

• 10 Mei 2006 - 07:07

Wage:

Heb er nu al zin in!!!

• 10 Mei 2006 - 19:17

Webmaster:

De foto`s staan voortaan in het fotoboek. Rechtsboven op de site op `fotoboek` klikken en daar staan ze.

• 10 Mei 2006 - 21:29

Thomas:

Eindelijk de laatste wedstrijd!! zwaar seizoen gehad... tijd voor rust!! al die europses wedstrijden ook hè!!
    Feestavond word gezellig.. tot zaterdag!!

• 11 Mei 2006 - 15:49

Latste Man:

Goed bezig mannen!
    Heb wel weer zin in een feestje!

• 13 Mei 2006 - 10:32

Kootsj:

nog iene kier vol an dun bak en doarnoa bier zoepen

• 14 Mei 2006 - 08:50

Mad Butcher:

was een zeer gezellig feestje gistere bij de sponser vanavond nog ff na babelle bij henk hhahaah

• 14 Mei 2006 - 10:58

Rechtsback:

jazeker, dat was goed uut te halde gistere, anja haai lekker gekokt, en henk zong wer de sterre van de himmel!!!!! MHOEHAHAHHAAHAAAAAAA

• 14 Mei 2006 - 11:14

Linksback:

joa rechter wederhelft dat was werelds gekokt. Enne als er gen leeftijdsgrens zoot an Idols koos Henk de finale nog wel hale. Moehahaha