Nieuwe site!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu Nieuwe site!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu

Nieuwe site!!!

Door: Webmaster

24 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Omdat het nieuwe voetbalseizoen alweer voor de deur staat en omdat wij weer een elftalletje gezakt zijn wordt het nu eigelijk wel tijd voor een nieuwe site.

Omdat we een nieuwe site krijgen, hebben we natuurlijk ook een nieuwe naam nodig!!!

Laat dus een leuke naam hier achter en misschien win je dan een VIP behandeling bij ons team!!!!

Wat verder van balang is:

Aanstaande zondag tegen de Meterik voetballen. Volgens mij om 10.00uur vertrekken bij Henk. Kijk voor de zekerheid nog bij Henk !!

• 24 Augustus 2006 - 16:43

Supporter:

mischien is mielderefief wel leuk, wa

• 25 Augustus 2006 - 10:01

Barend Boudewijn:

Ik zuij dan unitedvief doen!!

• 29 Augustus 2006 - 16:55

Alde Kootsj:

Wat dochte van : zat grei ien de wei, leo's angels, zondagmergevroegop, koppien.nl, weej zien overal geliefd want weej zien 't viefd, lieverbieraspunten en as ut mot schud ik der nog wel mier uut de mouw. Succes der mit en mit ut kommend seizoen.

• 29 Augustus 2006 - 16:58

Wage:

Hahahhaha, goed bezig alde kootsj!!! Heb je egt geen tijd meer op zondag??? Mhahahhaha

• 30 Augustus 2006 - 14:16

Moes:

Dan zuij ik vur dizze kieze:weej zien overal geliefd want weej zien 't viefd

• 02 September 2006 - 12:21

Wuler:

veel succes tege americaaa een dat na de keuterse kermis

• 04 September 2006 - 08:25

Moes:

GEWONNE!!

• 06 September 2006 - 09:14

Don Leo:

Ik hoop dat jullie komende zondag tegen Venray minder kansen nodig hebben