Wittenhorst 10- s.v. United 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu Wittenhorst 10- s.v. United 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu

Wittenhorst 10- s.v. United 4

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

10 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Omdat er een voetbalteam uit Eindhoven kampioen kon worden vandaag, gingen wij ook nu maar met 11 man richting Horst. Prins Hay was onze enige reserve vandaag. Tegen de koploper zou het wel moeilijk worden, was de gedachte maar met een positive instelling gingen we het veld in. Horst was duidelijk de betere ploeg maar we hielden ze goed bij.
In de 25ste minuut ging Mauk in sneltreinvaart achter een diepe bal aan en rende de hele verdediging eruit. Met buitenkant voet draaide hij de bal om de keeper van Horst heen en de 0-1 was een feit. Een voorsprong en prachtig weer, wat wil een coach nog meer. De vreugde
was echter van hele korte duur want binnen 1 minuut had Horst de stand alweer in evenwicht gebracht. We waren denk ik nog na aan het genieten van de voorsprong. Een minuut of 8 later was het weer raak voor Horst. Alex dook over een lage schuiver van Horst heen, wat hemzelf de woorden ontlokte. Ik begin een beetje op die keeper uit het liedje Oh Oh Den Haag te lijken. "want bij elke lage bal dan dook die eikel er
steevast overheen". Rust. Thee en 14 tevreden mensen die vonden dat we
het nog niet zo slecht deden. Tweede helft.Binnen 5 minuten twee keer
de hoofdrol voor Alex. De eerste keer sloeg hij een voorzet van Horst zomaar in eigen doel, 3-1. De tweede keer stopte hij een penalty na een handsbal van Paul die dacht dat hij Alex maar eens moest helpen.
De 4-1 van Horst kwam uit alweer een penalty, nu omdat Freek Alex een helpend handje toestak. ( Jongens er mag er echt maar eentje keepen hoor). Toch lieten wij de moed niet zakken en er werd best goed
doorgevoetbald. De 5-1 van Horst was echt een beauty. Strak in het kruis en voor iedereen onhoudbaar. Horst zal door dit resultaat wel op het kampioenschap afstevenen en dat lijkt ons wel terecht want zij waren gewoon de sterkste in deze competitie.
Man van de wedstrijd: Frank "bikkel bikkel" Volleberg

  • 10 April 2006 - 10:15

    Latste Man:

    Heeft iemand toevallig trainingsjas nr 27?
    Ben hem sinds Fresia al kwijt!

  • 10 April 2006 - 11:53

    Nico De Spits:

    Allemaal leuk en aardig dat voetbal van jullie, maar ik ben over een paar uur ook weer in meerlo city dus dan kunnen de goals weer vallen aan onze kant.
    tot binnekort want de:
    the boys are almost back in town.

  • 10 April 2006 - 11:55

    Thomas:

    klinkt spannend die wedstrijd iig!! en volgens mij kan het eventueel zijn dat ik wellicht nummer 27 thuis heb liggen! zal het ff checken en dan komt dat ook wel weer goed.
    tot snel!!

  • 15 April 2006 - 09:18

    Latste Man:

    Hey, is dr al een datum voor 't eindfeest, want ik heb die nou van het zaalvoetbal gekregen en als die op dezelfde datum is als die van ons, dan ga ik liever naar die van ons! Maar dan moet ik het wel zo snel mogelijk weten, voor de 28e!
    Ik hoor 't wel!

  • 20 April 2006 - 20:00

    Kootsj:

    mannen ut twedde team het gevrogt of weej zondag nor hunnie komme kieke want ze motte wer tegge venroj voetballe en de vurrige kier ging dat mis dus zuuke ze wat getuuge vur as ut wer mis gut. Dus wie zin en tied het: zondagmerge um elf uur ien Mieldere

  • 22 April 2006 - 13:56

    Moes:

    De wedstrijd is toch om 11.30 uur. Mar ik kom wel ekkes kieke.

    Groetjes (hooligan) Moes

  • 24 April 2006 - 15:26

    Latste Man:

    Ik mog mit doen.
    En as ik de mannen van 't twed mot gelöve, dan bin ik een concurrent vur de plats van Flaat en Jeroen!

  • 25 April 2006 - 09:36

    Flaat (the Men With The Golden Shoes:

    heej latste man van mien en jeroen den plats blievde af zo goed ziede ok nie op links(bek) haha nee je speelde goed zaterdag alleen hoop ik dat je dat zo ook doet mzzls the men with the golden shoes volgend seizoen misschien blauwe moehaha

  • 25 April 2006 - 11:40

    Moes:

    Flaat goij eens noar schol, zodat nie iedereen 3 kier ow verhaald hoeft te leze vurdat ze het snappe!

  • 25 April 2006 - 11:41

    Moes:

    En trouwens de wedstrijd was zondag!

  • 27 April 2006 - 14:22

    Flaat:

    oja was zondag klopt en ik moet inderdaad maar eens een keer naar school ja toeter de toeter

  • 29 April 2006 - 08:29

    Wage:

    Juuuuuuuuj, morgen mogen we wer balle!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 September 2006

Nieuwe Site

05 September 2006

VErslagen!!!

24 Augustus 2006

Nieuwe site!!!

29 Juni 2006

Nieuws

15 Mei 2006

SV United - RESIA
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 96914

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: