Kronenberg 3- s.v.United 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu Kronenberg 3- s.v.United 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu

Kronenberg 3- s.v.United 4

Door: Webmaster

10 April 2006 | Nederland, Amsterdam

We mochten voor de verandering eens op een woensdagavond voetballen. Om 19.00 uur werd er al afgetrapt en dat was voor sommige onder ons wat vroeg zodat we met 11 man vertrokken naar de Kronenberg. Nadat we
zondag tegen dezelfde tegenstander hadden verloren e een mooie pot voetbal dichtten we ons toch wel kansen toe voor vanavond. Niemand met een kater en iedereen fit. De wedstrijd stond onder leiding van KLUKKLUK die het allemaal niet meer zo snel kon volgen. De wedstrijd was nog geen minuut oud toen we al tegen een 1-0 achterstand aankeken. Een corner werd door hunnie goed binnengekopt. Daarna begonnen wij te
voetballen en kregen behoorlijke kansen. Kronenberg kon hier niet tegen en begon meer tegen onze benen te schoppen dan tegen de bal. John werd hier het slachtoffer van en moest geblesseerd het veld verlaten.Beterschap jongen. Het kon echter niet verhinderen dat wij op gelijke hoogte kwamen door Gian die weer eens allert reageerde en de keeper het nakijken gaf. 1-1. Na de rust een zelfde spelbeeld. Wij
waren beter en in de 20ste minuut was het wederom Gian die na een goede aktie van Joost op links de bal voor het intikken had. 1-2. Nu was het een kwestie van de wedstrijd uitvoetballen en door hard werken van iedereen ( complimenten mannen) lukte dit prima. Wederom een overwinning.
Man van de wedstrijd: Lucas "mijn broertje" Mooren.
P.s. Uiteindelijk hebben we ook Don Leo opgehaald die door iedereen
was vergeten en radeloos in Kronenberg was achtergebleven.