s.v. United4-kronenberg3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu s.v. United4-kronenberg3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu

s.v. United4-kronenberg3

Door: Webmaster

03 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Onze eerste wedstrijd tegen de mannen van de kronenberg werd in Meerlo gespeeld. Nadat alle pasfotos waren gemaakt konden we de wei in. T vierd begon erg sterk aan de wedstrijd want Frank had er na drie minuten al eentje in liggen na een goede pass van Freek. De 1-0 was een feit. Dat Kronenberg ook makkelijk scoorde zagen we in de 12de minuut. Een fout in de verdediging werd genadeloos afgestraft door hun. 1-1. De verdere eerste helft golfde het spel op en neer en was het een erg aantrekkelijke wedstrijd om te zien. Hay stond goed te keepen en hun kregen er geen in. Wij hadden het vizier wel op scherp staan en Frank maakte zijn tweede van vandaag in de 35 ste minuut en Mauk scoorde in de 42 ste minuut de 3-1. Dit was ook de ruststand. Na
de thee kwam Kronenberg erg sterk uit de startblokken. Binnen 5 minuten hadden ze de stand weer volledig rechtgetrokken door 2 keer te scoren. Hierna begonnen ook wij aan de tweede helft en ook nu golfde het spel open neer en kansen voor beide teams. Het spel werd harder maar zeker niet gemeen en onze mannen moesten nog wel eens aan de
noodrem trekken. Dit mocht in de 80ste minuut niet baten want Kronenberg kon nog een maal scoren. 3-4. ons slotoffensief mistte de
overtuiging om de stand nog recht te trekken. A.s. woensdag hebben we direkt al de kans om revanche te nemen want dan gaan we naar de
kronenberg toe.
Spelertje van de week : Toch maar onze HARRIE die Alex weer briljant verving.

De leiders Don Leo en Haas

• 03 April 2006 - 17:41

Alex:

jammer mannen net nie gewonnen maar woensdag slachte we ze helemaal af
    hoelaat is de wedstrijd as woensdag kan iemand dat vertellen

• 05 April 2006 - 12:48

Dat is vanavond om 18.15uur vertrekken

• 05 April 2006 - 12:48

Dat is vanavond om 18.15uur vertrekken

• 06 April 2006 - 10:42

Wage:

Mijn computer is tamelijk ziek, dus moet ik ff kijken of ik de fot`s er op kan zetten. Zoniet dan komen ze later.

• 06 April 2006 - 17:15

Moes:

Loat der dan unne dokter noar kieke!!