Meerlo 3 - Meerlo Veteranen 4 - 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu Meerlo 3 - Meerlo Veteranen 4 - 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu

Meerlo 3 - Meerlo Veteranen 4 - 3

Door: Webmaster

28 Februari 2005 | Nederland, Amsterdam

Meerlo 3 - Meerlo Veteranen 4 - 3
" Eerste overwinning voor Meerlo 3 is een feit "

Op deze gure en natte zaterdagmiddag moesten we oefenen tegen de Veteranen, met enkele gastspelers in onze gelederen kon er toch nog gevoetbald worden, omdat we zelf gewoon met te weinig man waren. De gastspelers van vandaag in ieder geval bedankt voor het uithelpen. Voor de spelers, die wel aanwezig waren bleek het toch een nuttige oefenwedstrijd te zijn.
Ondanks het slechte weer werd er toch een geweldige pot voetbal op de grasmat gelegd, van beide kanten werd er vol op de aanval gespeeld en waren er over en weer legio kansen om tot scoren te komen. Voor de schaarse toeschouwers viel er toch veel te genieten.
Het leek wel engels voetbal zo snel golfde het spel op en neer. Uiteindelijk trok Meerlo 3 toch de winst naar zich toe met 4 - 3 en de eerste overwinning was een feit. De doelpuntenmakers waren voor Meerlo 3: Joost Bruijsten 2x, Gian Wagemans en Maurice Gooren. De doelpunten van de veteranen kwamen op naam van Eugene Peelen (Pen.), Andre Koolhof en Ron van Els.
Gezien het wedstrijdbeeld had de eindstand ook 8 - 8 kunnen zijn als alle kansen benut zouden zijn.
Zo de boys hebben aan de eerste overwinning geroken en dit snakt naar meer mannen, want we zitten nog niet aan ons plafond.
Misschien dat we a.s. zondag Ysselsteijn 4 aan onze zegekar kunnen binden, wie weet !!! Dit is mede afhankelijk of onze weergoden goed gezind zijn om ons te laten voetballen !!!
Voor meer info, bezoek onze fantastische website: www.mielderedrie.waarbenjij.nu !!!!!

Mental coaches Martijn en Fred.

• 28 Februari 2005 - 17:42

Hoffotograaf:

Ik was deze middag niet paraat met mijn toestelletje, accu was leeg!!!sorry, tis ook zo onwennig om op zaterdag te voetballen!!

• 01 Maart 2005 - 17:48

Tokkie:

Proficiat mannen, a.s. zondag zal er minstes gelijk spel of gewonnen were want ik bin er wer nie, LEKKER SKIEEN IN OOSTERIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!
    De derde helft doen we mit vanuit de berg hutte!!

• 01 Maart 2005 - 18:37

Grad:

zo jongens zomaar een keer winnen klasse jongens. maar ja die oudjes die moet je er wel uit kunnen rennen en dan is een miezerig goaltje verschil toch wel erg minimaal, stelletje amateurs. Zit nog steeds in de bels doe geen flikker zit op mijn gat, maar de biertjes zijn wel lekker. Zondag tegen ysselsteijn weer puntjes pakken ofnie halve zolen.
    na winst komt zonneschijn.

groetjes graat