Meerlo 3 - SVEB 3 3 - 6 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu Meerlo 3 - SVEB 3 3 - 6 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu

Meerlo 3 - SVEB 3 3 - 6

Door: Webmaster

21 Februari 2005 | Nederland, Amsterdam

"Knullig verlies voor onze jongens tegen SVEBse boys "

Na al het feestgedruis van de carnaval en de lange zeer strenge winterstop was het vandaag weer eens tijd om de voetbalschoenen uit de kast te halen om het gras weer eens lekker op te vreten. Met een geweldige puntenverdubbeling op zak tegen BVV dachten we vandaag weer aan een puntenverdubbeling toe te zijn. Helaas moesten we vandaag aan de herstart van de competitie verschijnen zonder enige oefenwedstrijd in de benen te hebben (of waren onze sparringpartners bang voor ons ?)
Tsja,wat te vertellen over deze wedstrijd. De boetepot is weer aangevuld,omdat menig doornroosje te laat was. Een veld als een biljartlaken, een scheids die er zin in had, 22 spelers die mekaars leven zuur probeerden te maken, een vol stadion, een hoffotograaf voor onze website, een volle bank met wisselspelers, 2 mental-coaches die alle boys in het gareel moesten houden, fantastisch weer om een balletje te trappen en voor het publiek 9 doelpunten.
SVEB was de betere ploeg vandaag, ze hadden meer routine in huis als ons (40 plussers tegen 20 plussers). Het eerste kwartier van de wedstrijd waren we niet wakker genoeg en keken al snel tegen een 0 - 3 achterstand. Voor de rust verkleinde Mauk Wagemans de ruststand tot 1 - 3,wat was ie snel !!Na een copy van de 1e helft van het eerste kwartier speelde SVEB ons naar een 1 - 6 achterstand.
We kwamen terug tot 3 - 6 door doelpunten van Paul Kuntzelaers en Gian Wagemans ( wat een beauty ).
Daarna kwamen we in tijd nood om nog een gelijkspelletje uit het vuur te slepen, al hadden we nog een aantal vette kansen laten liggen. Helaas vandaag geen puntenverdubbeling, maar wel hebben we de derde helft al weer gewonnen.

De mental-coaches Martijn en Fred

Joa.

Of Niek

• 25 Februari 2005 - 17:49

Latste Man:

Zuj t voetbal merge dur goan??
    Zuid II is evel wel afgelast!!

• 25 Februari 2005 - 18:21

Wage:

I stink ven nie!!

• 26 Februari 2005 - 11:53

Tokkie:

Of ut dur got of nie, ik ben der nie. Druk, druk, druk. vur bereide op de SKIE VACANTIE !!!!!!!!!!!!

• 26 Februari 2005 - 16:37

Dfggfh:

geweldig
    jaja
    mooie saait met foese hnden

• 26 Februari 2005 - 17:59

Koetskie:

haha , leuke site, niet dus, beetje saai vur unne mielderse mak der es wat va!

• 28 Februari 2005 - 12:22

Moes:

en wie ziede geej dan wel nie?

• 28 Februari 2005 - 12:24

Moes:

Trouwens vur de urste kier gewonne afgelopen weekend, tegge de veteranen. De kootjen hadde goed iengekocht. Ok de derde helft is wer gewonne, dit was lastiger als de wedstrijd winne mar het is wer gelukt