United 4 - EWC 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu United 4 - EWC 4 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mielderedrie - WaarBenJij.nu

United 4 - EWC 4

Door: Webmaster

13 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Zondagmorgen 12 maart.

Eindelijk is het dan weer zover, we mogen weer de wei in, weliswaar een harde wei maar toch.De tegenstander EWC had tegen ons nog iets goed te maken want daar hadden we een regelmatige overwinning gehaald zullen we maar zeggen.
De wedstrijd begon voor ons nog niet eens zo slecht, want we hadden door personele problemen hulp gekregen van het derde elftal te weten Patrick.L en Theo.T
En net een van deze twee te weten Theo.T opent de score met 1—0 in de 14de min. Dan een 10 min verder wordt er weer gescoord 2--0 het is niet geheel duidelijk wie dit doelpunt maakt maar het leek op een eigen doelpunt of was het toch Paul.K
Hierna wordt het spel alsmaar slechter we gingen in het spel van EWC mee en dat was bar en boos.

Dan EWC in de aanval en met veel mensen voor het doel weet een EWC speler het net te bereiken 2—1 een verdediging foutje zullen we maar zeggen.
Daarna weet onze eigen spits Gian weer eens te scoren maar heeft pech want na een lange discussie tussen de scheids en grensrechter wordt dit doelpunt af gekeurd.
En wat gebeurt er als je zelf niet scoort juist EWC weet terug te komen naar 2—2.
Dan de tweede helft met een paar omzettingen beginnen toch weer met redelijk voetbal en onze eigen Frank.V weet zowaar 3—2 te scoren maar verzuimt daarna om de overwinning veilig te stellen.

Want voor open doel weet hij de bal er toch over te krijgen en zoals al een paar maal in deze wedstrijd weet EWC weer langszij te komen 3—3.
En het niveau van de wedstrijd wordt weer zeer bedenkelijk en nou niet bepaald hart verwarmend met steeds commentaren van EWC zijde op alle beslissingen van de scheidrechter.
Het leek een kopie van de eerste helft qua niveau en commentaren.

Maar dan 2 minuten voor het einde van de wedstrijd krijgen we een vrije trap te nemen net buiten het strafhok gebied .
Waarbij Patrick.L tegen onze eigen Moes zegt neem jij die maar en o wonder Moes maakt zijn eerste doelpunt bij de senioren en wat voor een.
Mooi strak over de muur en binnenkant paal en doelpunt 4-3 drie punten in de zak waar niemand meer op rekende.
Mannen gefeliciteerd geen spelertje van de week want die was er gewoon, niet volgende wedstrijd beter.
En de spelers van het derde elftal bedankt voor de hulp.

De Leiders

Paul:

goed bezig manne!!!!!

• 16 Maart 2006 - 16:44

Latste Man:

Merge is FRANS!!! an de beurt!
    Mit Goere!!

• 17 Maart 2006 - 07:03

Kootsj:

wette gillie wel hoe vroeg weej zondag al uut de vere motte. zoe tegge 9 uur vertrekke weej. teminste as we dur allemoal zien natuurlijk. Dan gon weej die ezels uut serum es wat loate zien

• 17 Maart 2006 - 10:42

Wage:

Oei oei oei, wat is dat vroeg man!!

Zulle we maar zaklampen meenemen als we midden in de nacht moeten voetballen

• 18 Maart 2006 - 03:10

Niek:

oke, dan blijf ik zondag nog wel even in bed liggen.

moes daar moeten we er toch een op gaan drinken als we terug zijn.

• 18 Maart 2006 - 03:14

Luigi:

Moes proficiat met je eerste maar ook zeker zo belangerijk doelpunt

• 18 Maart 2006 - 10:51

Don Leo:

Mannen gefeliciteerd met het behalen van de eerste plaats bij de Play-Back.